“Craciunul” in Yemen – consumerism vs supravietuire

Un artist, Igor Dobrowolski  a creat panouri publicitare de Craciun, pentru a  arata viata reala a copiilor din Yemen.

Nu este vorba de celebrarea unei sarbatori anume, cat despre faptul ca, intr-o lume impinsa tot mai mult inspre consumerism, in idolatrizarea banilor si a avutiei, a celebrarii diverselor sarbatori doar pentru a avea un motiv in plus de a consuma cat mai mult, o idolatrizare a sinelui, o lume in care multi se  indatoreaza, doar pentru a-si satisface poftele trupesti, altii se zbat intre razboaie si saracie. Publicatiile lui au induiosat intreg internetul. Cateva din operele lui denumite: “Craciunul in Yemen” le regasiti mai jos:

25396137_1671230716249044_5063647739890967522_n 25398825_1671230536249062_78547959813563484_n 25399179_1671230799582369_6265167456343075402_n 25442745_1671230809582368_658207544003975039_n 25442849_1671230626249053_7600800552942197196_n 25445965_1671230859582363_6784054132033558406_n 25445974_1671230706249045_8052497332623934533_n 25446196_1671230539582395_8782535589815950809_n 25446405_1671230796249036_9140553904296284558_n 25498047_1671230629582386_913640583769809468_n 25552002_1671230532915729_8828054246044059104_n 25591935_1671230702915712_4977953550443821129_n 25594141_1671230619582387_3144913924428633508_n

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply