Efectele rugaciunii si adevaratele puteri ale credintei

In  new-age-ism se spune ca fiecare are puteri interioare de care cei mai multi nu au habar. Asta este adevarat. Insa, pentru accesarea acestor puteri, e nevoie de multa munca individuala, la nivel emotional,mental, etc. Foarte adevarat. Se mai spune ca “instrumentele” care ajuta la atingerea acelor puteri sunt meditatia care ajuta la clarificarea starilor emotionale si intrarea in alte stari mai sublime, dar si clarificarea si urmarirea gandurilor, iar cea mai de efect ar fi eliberarea mintii de ganduri, stare prin care se ajunge la mult ravnita iluminare. 
Eh, aici intervine o mica problema – ce intelege fiecare prin meditatie. Acesti new-age-isti spun ca prin meditatie, ei ajung intr-o stare de transa care-i ajuta sa inteleaga mult mai multe despre ei insisi si realitatile ce-i inconjoara.

Multi asa-zisi maestrii, preiau invataturi hinduse, budiste, le combina cu toate religiile, fac un amalgam de teorii care mai de care mai contrare unele fata de altele, si ajung la ideea ca, in fiecare cultura si deci religie, sunt anumite invataturi bune, multe intelesuri ascunse, combinatii de genul Iisus nu ar exista, sau comparatia lui Iisus cu restul “invatatorilor” antici, din care ar reiesi faptul ca toti sunt avatarul aceleiasi entitati asa zise “cristice”. Ba unii se mai cred ei insisi a fi avatarul lui Iisus (care cica va duce omenirea in noua era a Varsatorului),  asa cum se crede gnosticul  Víctor Manuel Gómez Rodríguez, care si-a insusit un alt nume si anume Samael Aun Weor (Samael= satan, “the poison of God”->”otrava lui Dumnezeu”, iar numele intreg Samael Aun Weor insemnand “otrava lui Dumnezeu, putere sexuala si lumina” ).

Ca in orice manipulare, putin adevar exista, insa este mascat de o sumedenie de teorii false pentru a crea controverse si a debusola si mai tare sclavul, care si asa e debusolat destul in aceasta “lumina” luciferica.

Multi dintre cei care sustin gnosticismul, new-age-ismul si tehnici gen Reiki, ajung cu mari probleme psihice, posedati de diferite entitati, iar acei “maestrii” care ii conduc in diverse tehnici, ii manipuleaza emotional si vampirizeaza energia din ei. Nu putini au fost cei care se plangeau de stari de oboseala, dureri de cap si alte astfel de simptome dupa ce practicau in grup meditatii (hipnoza), permitand maestrilor sa le umble prin capsor.

Singura forma de meditatie benefica este cea prin rugaciune. Este intradevar bine sa ne concentram asupra gandurilor, sa fim constienti de starea in care ne aflam, de gandurile ce le gandim, iar meditatia ar fi calea perfecta daca ar fi facuta in modul in care trebuie(despre meditatia perfecta, puteti citi mai multe aici ) : clarificarea mintii, si concentrarea asupra puterii divine, asupra a ceea ce dorim sa cerem acelei infinite Energii, Sursei, Divinitatii, Dumnezeului, sau cum mai vreti sa-I spuneti, deoarece acea forta infinita nu sta in numele care ii este atribuit iar noi nu suntem in masura sa-L substituim . Chiar Iisus spune: “Cere si ti se va da!” “Bate si ti se va deschide!” Important de stiut este cui si cum sa cerem.

Cei care doresc atingerea iluminarii, ei uita ca acea iluminare este ca lumina din tunel ce se apropie de ei, acea lumina provenind de la farurile trenului care se apropie de ei, si nu lumina divina de la capatul tunelului. Acea lumina artificiala, ii duce de fapt la pierzanie, iar ei nu-si dau seama decat in clipa in care “trenul” este deja aproape de ei. Iluminarea provine de la Lucifer, acel inger de lumina care, din dorinta marsava de a ajunge ca Dumnezeu (lucru imposibil), fiind nemultumit cu tot ce i se oferea, a decazut,iar odata cu el, si alti ingeri. Acum el promite oamenilor exact acelasi lucru, ca prin iluminare devin dumnezei. ASTA ESTE MAREA INSELACIUNE !!! Dar cei care au ochi sa vada si urechi sa auda!

Pe de alta parte, sunt multi oameni nascuti cu anumite puteri vindecatoare ce sustin ca “puterea o au de la Dumnezeu, si El lucreaza prin ei, deci ei sunt doar unealta prin care se manifesta Divinitatea”. Ei au un har si nu-l folosesc pentru bani sau alte lucruri materiale. Iisus deasemenea, vindeca, ajuta, oferea sfaturi si intelepciune pentru cei care-L urmau, aceasta fiind singura rasplata pt El, linistea sufleteasca ce le-o insufla.

Unul din cele mai bune cazuri, este parintele Arsenie Boca, despre care se stie ca detinea puteri inimaginabile pentru unii, iar el se folosea de aceste puteri in scopuri nobile. Viata lui a fost si este inca, un mesaj spiritual autentic. Acesta spunea: “Cine îl are pe Iisus de model în toate acţiu­nile vie­tii lui, acela şi-a găsit sen­sul vie­tii şi pacea sufle­tu­lui lui.”

Mai departe puteti viziona un documentar legat de puterile ce le detinea :

Alte exemplu este parintele Justin Parvu. Acesta spunea: “ A fi creştin înseamnă a te răstigni mereu, a spune adevărul şi a te menţine pe calea credinţei”

Pe langa parintele Arsenie Boca, mai sunt cativa calugari care detin anumite puteri. Acestia marturisesc ca efectele rugaciunii indelungate si a credintei, sunt : invizibilitatea, teleportarea, bilocatia.

Potrivit http://www.esoterism.ro/ro/invizibilitate1.php :

“Cum apar si dispar calugarii

Ce povesteste parintele Cleopa

Parintele Cleopa, staretul unei mari manastiri din Sihastria, unde se practica o asceza riguroasa, a cunoscut, in urma cu mai putin de 40 de ani, mai multi ermiti care traiau in padure si care aveau capacitatea de a aparea si disparea dintr-un loc fara ca cineva sa-i fi vazut vreodata sosind sau plecind.

Ermitul Ioan din Moldova dormea o ora pe noapte

Capacitatea de a te face invizibil si cea de a te deplasa in mod inexplicabil ar fi unul dintre efectele rugaciunii isihaste, acea rugaciune mentala neincetata. Ioan din Moldova, un ermit din secolul al XVIII-lea, povesteste: Rugaciunea incepuse sa prinda radacini, a inceput sa actioneze, nu mai puteam dormi, abia o ora pe noapte si asta stind pe un scaun.

Isihastii iubesc netarmurit pe toata lumea

Rodul acestei rugaciuni neintrerupte este o dragoste netarmurita pentru toti oamenii. Deseori, spune Ioan din Moldova, ma scol seara ca sa spun rugaciunea catre Iisus si sint captivat, atras in afara mea. Nu stiu unde. in corp sau in afara lui? Nu stiu, Dumnezeu stie.
intr-o zi, corpul lui a disparut fara ca nimeni sa stie nici unde si nici cum.

Teodul de la Agapia se intilnea cu Episcopul Ioan

Asemenea relatari se mai pot auzi si azi. Astfel cea al lui Teodul, staretul Manastirii Agapia, mort in 1981, care a povestit intilnirile sale ciudate cu Episcopul Ioan, un ermit foarte avansat spiritual si care avea multe puteri miraculoase. Era un isihast de mare renume, care traia in Muntii Carpati.

Cind se deplasa la intimplare pe carari, era totdeauna insotit de un discipol care mergea in spatele lui ca sa se poata ruga fara sa fie tulburat; avea capul gol, parul alb ii cadea in plete, avea barba alba, fata foarte luminoasa, purta haine vechi si mergea cu un baston in mina.

intr-o zi, cind Teodul l-a intilnit pe carare, ermitul i-a povestit parcursul sau spiritual. in 1915 (pe cind era deja episcop si diplomat in teologie), a vrut sa intre intr-o manastire ca simplu calugar cu sarcina de a pazi vitele. Dar staretul l-a anuntat ca decisese sa-l hirotoniseasca (el fiind deja hirotonisit), drept pentru care a preferat sa fuga si sa se retraga in padure.

Ermitul care aparea si disparea instantaneu

Ermitul i-a cerut apoi lui Teodul sa-i aduca hirtie si cerneala, dupa care a disparut brusc, fara ca interlocutorul sau sa-si poata da seama in ce directie a luat-o. Teodul a pornit deci spre manastire ca sa-i procure ce-i ceruse ermitul, apoi, dupa citva timp, s-a intors pe carare ca sa i le duca.

Ajuns in aceeasi poiana, ermitul i-a aparut pe neasteptate fara sa-si poata da seama de unde venea. Fata lui radia. Si, din nou, a facut dovada capacitatii sale de clarvazator sfatuindu-l pe Teodul sa nu se duca intr-o manastire unde nu se afla persoana pe care dorea s-o vada.

Cu ce am pacatuit, Doamne, ca sa ma arati oamenilor? Dupa cinci ani, Teodul a auzit o poveste ciudata. Un frate de la manastire isi vazuse oile si ciinii turmei sale adunindu-se intr-un mod neobisnuit, si a vazut in mijlocul lor un calugar batrin care zicea: Cu ce am pacatuit, Doamne, ca sa ma arati oamenilor? Era de obicei invizibil? in orice caz, i-a cerut acelui calugar sa nu spuna nimanui despre intilnirea cu el. Promisiune tinuta doar o saptamina… Calugarul a povestit totul preotului la spovedanie, care a pus sa fie cautat peste tot ermitul, fara succes. Ermitul era din nou invizibil.

Relatari ale unor miracole identice gasim si la ortodocsii greci sau rusi. Numai stigmatele nu figureaza in rindul miracolelor la ortodocsi. in rest, postul, luminiscenta si levitatia sint frecvent citate.

Invizibilitate, hipertermie si luminiscenta

La daoisti, faptul de a deveni invizibil e legat de faptul de a lua foc si de a deveni luminos. Cu alte cuvinte, cele trei miracole – invizibilitate, hipertermie si luminiscenta – sint provocate de aceeasi sursa.

Adeptul daoist, scrie Isabelle Robinet, va putea, dupa dorinta, sa apara si apoi sa dispara; va putea sa se cufunde in apa fara sa se ude; sa nu fie ars de foc; animalele salbatice nu-l vor ataca si nimeni nu-i va putea face vreun rau; va comanda vintului si ploii, va parcurge mii de leghe intr-o clipa si, bineinteles, va putea sa zboare.

Printre toate puterile daoistului, aceea de a deveni invizibil capata forme diverse. Se poate pur si simplu topi in multime, poate sa treaca neobservat sau, ca un cameleon, sa se identifice cu copacii cind se afla in padure etc. Sfintul e una cu Cerul si Pamintul.

Metamorfoza pentru gasirea adevaratei forme

Pao p’ou Tseu explica: Corpul omului este in mod natural vizibil, dar exista metode pentru a-l face invizibil.

Aceste metode fac apel la o notiune foarte importanta in daoism: cea a metamorfozelor, pentru regasirea adevaratei forme. Forma pe care trebuie sa inveti s-o decelezi dincolo de aparente. Si cind adeptul reuseste sa se faca suflu sau aer sau lumina, stie sa se faca si evanescent si sa dispara.

72 de lumini in sapte ani

Capacitatea de a deveni invizibil, continua Isabelle Robinet, este in mod constant asociata cu aceea de a aparea dupa dorinta, de a-si stinge lumina, de a da drumul la haturi.

Metoda pentru a iesi din fiinta si de a intra in nefiinta, a te elibera de corp si a scapa de el transformindu-te in lumina lichida a lui Chen tcheou King confera putere celui care o practica timp de sapte ani de a-si transforma corpul in 72 de lumini, a disparea si a aparea, a fi vizibil sau ascuns.

Intre bilocatie, dedublare, aparitie

Bilocatia mi se pare, dintre toate miracolele, cea mai ambigua si poate cea mai putin atestata. in majoritatea cazurilor, dovezile nu mi se par suficiente ca sa afirm ca a existat, in realitate, dedublarea. Ipoteza unei aparitii este mai probabila. Ce-i aceea o aparitie daca nu manifestarea la distanta a unei persoane alteia? Nu este o viziune, pentru ca viziunea isi are sursa in creierul celui care vede, in timp ce aparitia isi are sursa in exterior.

Totusi, nu pare de neconceput ca o parte din corpul uman, partea sa energetica, sa se poata materializa si manifesta departe de sursa, invelisul corporal. Ceea ce ar declansa aceasta dedublare – unde cele doua parti vizibile nu ar fi de aceeasi natura (una fiind carne, cealalta energie) – ar putea sa fie o legatura telepatica puternica intre cel care se dedubleaza si cel care il vede.

Cel care vede, martorul, ar lua atunci aceasta manifestare, pe care o putem numi aparitie, drept realitate. Dar daca admitem ca unele fiinte exceptionale au dobindit puterea de a se manifesta la departare dupa dorinta, atunci miracolul exista indiferent care e natura partii dedublate. in schimb, invizibilitatea nu poate avea explicatie, poate doar in miopia martorului…”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...